mothercup Merhaba, ben pcos sebebiyle hamile kalamadığımı sanıyordum, bu sebeple doktora gittim. Rahim filmi sürecine giremeden catlatma ignesi ile hamile kaldım. Rahmim büyümeye başladığında rahmimin kalp seklinde olduğunu ve rahmimde perde olduğunu gördük. Hamile olduğum icin hicbir müdahalede bulunamadi doktorum. Düşük ve erken doğum riski var dendi. 13+1 de kanama ile hastaneye yattım, 4 gün kaldım ve sonra taburcu oldum. Takip eden haftalarda birkaç defa daha kanama geçirdim, 32. Haftaya kadar progestan ampul ve kapsul kullandım. 38+2 de 36 haftaya uyumlu dünyalar güzeli kizimi dünyaya getirdim, süt kokulum kucagimdayken yazıyorum bunları. Yol bazen zor geliyor, sanki hiç geçmeyecek gibi, hep bir kaybetme korkusuyla… Ama çok şükür Allah nasip ederse oluyor. Bu süreçte benimle aynı semptomlara sahip çok fazla anneyle tanıştım… Evet, rahim şekli ve perde sebebiyle gebe kalmak zorlasabiliyor ama nihayetinde nasibimizde varsa oluyor. Gönlünü ferah tut, inşallah en yakın zamanda o güzel haberi de o güzel kokusunu da alırsın ❤️