mothercup canım bir doktora daha gitmeni tavsiye ederim çünkü ben ilk gebeliğinmde gebelik düşünüyorum diye doktora gittim doktor bana bu şekilde söyledi işte kalp rahmin var rahminde perde var hamile kalman zor hamile kalsan bile düşük yapma ihtimalin çok yüksek bu yüzden sana biz serkLaj yapmamız gerekiyor diye meğer ben zaten gittiğimde hamileymişim ki çok şükür sonrasında farklı bir doktora gittim ve bana hiç onlardan bahsetmedi yani sordum kalbim kalp şeklinde mi rahminde perde var mı bir sorun olacak mı hiçbir şey yok gayet iyi ki siz de gayet iyi kese yerleşim de gayet iyi bir sorun olmadığını söyledi o yüzden sana da tavsiyem bir doktora daha gitmen