Manollyaaa illaki olabilir benimde 2 kere kimyasal gebeligim oldu ve bana doktor genetik testi vermemi istedi be de vermiştim kan pıhtılaşmam varmis igne ve aspirin kullanmam gerekiyormus basta aspirin kullandım şuan çok şükür 26.haftaya girdik düşüklerin sebebi pıhtılaşma olabiliyor görumumdede aynı şey vardi