Bu ay adetim 4 gün gecikti hiç gecikmez normalde gecikmenin ilk günü sağlık ocağında kan vermistm ama e nabiza düşmediği için bı gün snra hastanede verip 2.8 olduğunu ogrenmistm bugün de e nabizda ilk verdigim betamin 10 olduğunu gördüm gecikmemnin 4 günü adet oldum bu durumda ben kimyasal gebelik mi gecrdim ?
Ve tek tüplüyum dış gebelikten dolayı sol tüpümu kaybettm şimdi hamile kalabiliyorum deyip sevinsem mi yoksa neden sağlıklı bir gebelik yaşamıyorum diye üzülsem mi duygularım karıştı?
Bir sorum daha kimyasal gebelik neden olabilir bilgisi olann var mı