1Anneadayiiii Esrafeyyat1 5+4 olduk bugün uykusuzluk var bende geceleri uyuyamıyorum uyuyamama rağmen gündüz bile uykum gelmiyo 🫣
Ayse_nurrr 5+2 kaşık ağrılarım fazla siz de durumlar nedir acil cevap veriri misiniz evham yapıyorum :(
imcakir Ayse_nurrr ay benimde benimde bat öncesinden beri geçmedi ara ara geliyor Ama kanama olmadığı sürece normalmiş öyle dediler
imcakir Yasemin1408 benimde cts değerim böyleydi doktor 4 hafta demişti ama uygulama farklı gösteriyor bende çözemedim bu işi
Esrafeyyat1 Dilaralav çok normal ilk haftalarda rahim büyüyor hormonlar filan stres yapmayın herşey yolunda
Yldsmt_1405 5+3 şuan benimde. Ara ara kasık ağrıları ve karın ağrısı oluyor ama hafif Kendinizi yormayın mümkün oldukça Kese görmeye gideceğim nasipse yarın
Kucuk_dunyam Merhaba bizde 5 haftalığız karın ağrım çok oluyor benimde aşırı derecede kesemizi geçen haftadan beri vajinal yoldan görüyoruz çok şükür siz kesenizi karnınızdan görebildiniz mi peki ?
Esrafeyyat1 Kucuk_dunyam öncelikle hayırlı olsun bizde keseyi geçen hafta görmüştük güzel haberler alırsınız inşllah
Esrafeyyat1 Ayse_nurrr ayy çok fazla halaizlik baş ağrısı sürekli uyku nasıl geçeçecek diye düşünüyorum Allah yardımcımız olsun 🩷
Nurella07 Ayse_nurrr bulantım çok nadir oluyor kendimi çok aç hissettiğim zaman ve ağır yemek kokusu aldığım zaman biraz bulantim oluyor ama uykum efsane geliyor ve uykum çok hafif olduğu için sürekli uyu uyan yapıyorum 😀
Nurella07 Ayse_nurrr bulanti konusunda kendime hakim olmaya çalışıyorum çünkü bünyem zayıf devamı gelecektir ve bulanti ilaçlarına kendimi alıştırmak istemiyorum her ne kadar zararsız da olsa doktorum alıştırmamaya özen göster kendini dedi fazla ilaç fazla zarar demek dediği için tutuyorum kendimi hafif şeyler tercih ediyorum
aslyalm Bizde 5+5 ama keseyi karından görememistik ama bende sol kasik ağrısı bel ağrısı çok fena bitane kizm var ikinci gebelegim kürtaj olmuştu bu üçüncü kötü düşünmek istemiyorum ama hamileliğe dair hiç bişi hissedemiorum
Ayse_nurrr aslyalm kötü düşünmeyin iyi düşünün iyi olsun annelik duygusu ile evhamlanıyoruz kasık ağrıları bel ağrıları normal deniyor kanama olmadığı takdirde inşallah sağ Salim kucağınıza alırsınız.