superstar_00 kızım ocakta 4 yaşına girecek
Bizde 2. Ciyi istiyoruz ama bende hep muallakta kalıyorum
Acaba yetebilirmiyim bakabilirmiyim
Gurbetteyim kimsem yok. Kızımı kendim büyüttüm ve kolik bir bebekti çok zordu. Yine bebeğim kolik olur mu felan çok düşünüyorum geri isteğim kaçıyor 😃
6-7 aydır deniyoruz olmadı daha
Kızımda 2.5 seneden sonra olmuştu
Bakalım kardeşi ne zaman gelicek
Allahım çok aratmadan nasip eder hepimize de 🤲inşallah