defnevedoruk superstar_00 kızım bugün tam 18 aylık, bu ay karar verdik 4 gün sonra regl günüm reglimden sonra deneyeceğiz bir daha ki ay. bakabileceğimi düsünsem aralarını daha kısa tutmak dahi isterdim ama kendimde o gücü yeni buldum. ki yinede zor olucak eminim ilk zamanlar ama daha fazla yas farkı sokmak istemiyorum aralarına
Kahvesever12 Potter58 hahaha Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasıp etsin. Kaç aylıksınız bende ılk çocuğa hamileyim 🥰
Hatice_00000006 Potter58 bacım son 2 ayim kaldı 1.elendim benn şimdiden diğerlerine başarılar birde buraya nasıl gönderi oluşturuluyor acaba
superstar_00 Minnaksever Ben de böyle düşünüyordum iki çocuğum arasında 4 yaş olacak şekilde ama kızım sürekli bana sarıyor ikinci çocuk fikri bir gelip bir gidiyor bir gelip bir gidiyor😁
superstar_00 defnevedoruk benim kızımla bugün 26 aylık oldu mesela ben annemlere gidince ikiz yeğenlerim var onlarla beraber çok güzel oynuyorlar ama evde tek başına olunca beni çok darlıyor sürekli bana sarıyor hiçbir şey yapmama izin vermiyor O yüzden benim aklıma da ikinci çocuk fikri gelip gidiyor😊
Azra_Mom defnevedoruk araları 2,5 yaş olacak nasıl bakacağım diye günlerce ağlayan ben cesaretini ayakta alkışlıyorum 😂👏🏻
Reina defnevedoruk yaş farkınn fazla olması inanın en çok sizin psikolojiniz için iyi oluyor. En azından büyük olan kreşlik yaşa gelince çok rahatlarsınız
Minnaksever superstar_00 benimki kendisi çok istedi şimdi sürekli karnımı öpüyor ileriye dönük bi plan yapınca asla kardeşini unutmuyo karnıma çok dikkat ediyo misafirlikte ayağımın altına sandalye getirmisligi var 🫣 bizden bin kat heyecanlı bence 4 yaş çok ideal ya yani zaten büyüğün sizi bırakmasını beklerseniz ohoooo 🤣
kindacute superstar_00 iki çocuk olunca bu sefer ikisi seni darlayacak, birlikte oynadıkları zamanlar fazla olmuyor 😂😂
Nes7616 2 yaşındayken oğlum biz yaptık 😅 araları tam 3 sayılır doğuma doğurmak üzereyim işte 35 aylıkken doğurmuş olucam
superstar_00 Nes7616 kolay bir doğumunuz olur inşallah güzel bir şekilde bebeğinizi kucağınıza alırsınız😊
goktugunannesii Nes7616 bizimde 33 ay olacak aralarında 😀 tabii sağlıkla doğarsa 🥺 düşük riskim var. Kese büyük bebek küçük dedi doktor dua edin bize 🌸
Bigsecret3 superstar_00 kızım tam tamına 19 aylık bir kardeş düşünüyoruz 2. Çocuk pistinde bizler de varız 🥹 aslında 2.hamileliğim vardı fakat bebeğin gelişimi ve kalp atışı durduğu için zorunlu kürtaj oldum 🥹 2 -3 ay oldu üstünden geçti 2 adet geçirdim sonuçlarım temiz geldi geçen ay denedik olmadı bu ay yumurtlama takibi ve ovulasyon testi ile devam ediyorum inşallah bu ay güzel haber alırım ve alırız 💖
_ozlmm superstar_00 Bende ikinciye hamileyim 🙈 İki çocuğum olsun yaş arası az olsun istiyordum Rabbim gönlüme göre verdi oğlum 28 inde 2 yaşında olacak 27 sinde ise kızımı kucağıma alacağım 🙈 Biraz zor olacak ama eminim sonradan her şey daha da güzel olacak 😇
Hilalmusab1 _ozlmm merhaba birşet sormak istiyorum ikisinin arasında fark varmıydı hamileliğinizde yani kız da şunu hissettim erkekte bunu diye bileceğiniz
superstar_00 Minnaksever Ben de aralarında 4 yaş olacak şekilde düşünüyordum ama etrafımda sürekli bu konuda sorunu yaşayanlar beni biraz tedirgin ediyor.
Sevgidefne Bende düşünüyorum 2 aydır bakalım nasip rabbim verirse inşallah 💜 bir kızım var 4 yaşında birde aralarınıda daha fazla açmak istemiyorum