Bebekmert MUCIZEMM__ 10+5 ten selam. Şiddetli bel ağrım ve mide bulantım dışında her şey şuan iyi çok şükür . Ama bulantı beni mahfetmis durumda
babyandmomy__ MUCIZEMM__ benim bu hafta bel ağrım başladı göğüs hassasiyetim azaldı bulantım zaten pek olmuyordu hala o şekilde devam ediyor
Citirmom Rrrrrrrr bel ağrısı kuyruk sokumunu ağrı ağrısa ben de yaşıyorum çok uzun zamandır bir yere oturduğumda kalkmak istemiyorum
Citirmom Rafaelli mide yanması mide bulantısı mide ağrısı hepsi var Bende de😂 Çok zor yemek yiyorsun sonra saatlerce bu agrilari çekiyorsun sonra acıkmaya başlayıp yemezsen tekrar aynı şeyleri yaşıyorsun… Gisko içiyorum sabah uyandığımda mide koruyucu içiyorum ama bir işe yaramıyor. Bu arada mide bulantısı da var ama kusmuyorum
Bebekmert MUCIZEMM__ valla inşallah başlamaz çünkü bulantı çok zor herkes kilo alırken ben kaybediyorum 50 kg ile hamile olduğumu öğrendim ve şuan 47 kilo oldum.
_Mehtap_mehtap Mide yanmalarım var bel ağrım ayakta fazla durursam oluyor. Hiç birsey istemiyor canım bir damla su bile içemiyorum. O değilde karnımız ne zaman belli olacak acaba çok merak ediyorum sizin nasıl karnı çıkan var mı aramızda
Citirmom _Mehtap_mehtap benim kendi fark ettiğim bir karnım var. Ama hani yuvarlak hamile karnı gibi değil. Alt karın çıkıntısı. Bunu da şöyle fark ettim kilotlar biraz sıkmaya başladı bende ayna karşısında bi baktım, yana döndüm göbeğimi içime çektim ve alt taraf gelmedi çok komik bir andı.
Duruxxx _Mehtap_mehtap 10+4 teyim bende karnım dar bir şey giydiğimde hamile olduğumu belli edecek kadar var hiçbir pantolonum olmuyor 😅
Princess_momm MUCIZEMM__ ne ararsan var şuan🤣 biran önce 17 olmak istiyorum düzeliceğime inanıyorum🥴🥴
Bir_nazenin01 10+2 den selam başından beri eziyet gibi bulantı çekiyorum Allah’tan kusma gibi bir durum yok sadece 1 kere kustum ama bu boş bulantı da beni mahvetti umarim bir an önce rahatlarım ve hepimiz rahatlarız 🥲
gizemyyyy Bir_nazenin01 10+3 beni de bulantı çok zorluyor aynı şekilde kusma yok ama sürekli eşlik eden bir bulantı var. 1-2 gün daha iyi hisseder gibi oldum şimdi tekrar artarak geri geldi bulantı. Bir yandan da çalışıyorum zorluyor beni malesef baya :(
Rumeysaeliz MUCIZEMM__ 10+2 den selamlar iyiyiz çok şükür sadece arada karnıma hafif sancı gibi bişey oluyor onun haricinde bulantım geçti sayılır kusmam hiç olmadı sadece halsizlik var ama. İyiyiz 😍😍
Citirmom gizemyyyy Çalışırken çok zor ya sürekli uykum geliyor dinlenmek istiyorum Allah yardımcınız olsun sizin de
Bir_nazenin01 gizemyyyy bende aynı şekilde bide açken de bulanıyor yiyorum yine bulanıyor bide midem sanki öğütmüyor yemeği bir lokma şey midemde kocaman oluyor sanki ay değişik bir şey valla bir an önce iyi olalım inşallah
QueenMomm gizemyyyy aynı şekil bende böyleyim çalıştığım için aşırı zorlanıyorum bende gerçekten bir an önce doğurmak istiyorum 😭
Rrrrrrrr Citirmom kuyruk sokumu ağrısı hamileliğimi öğrenmeden bir hafta önce vardı ben de oturduğum yerden kalkamayacak gibi oluyordum şimdi o yok ama bel ağrısı hiç bırakmıyor beni