yeni_anne2 belli bir süresi yok bebekken biz bebeği rahat görelim diye ışık ihtiyacı oluyor büyüyünce de uyandığında Korkmasin diye bu süreçlerde de eğer ışık kullanırsanız kırmızı kullanın ki büyüme hormonu salgilamaua devam etsin uykuda beyaz sarı ışık bunlar bizler için bile iyi değil odamızda bende karartma perdeler de var sabah olunca onları çekerim öyle aydinlatirm odayı uyanana kadar karanlık .