Sevim43 Haticeebasyoll canım hangi doktora oldun detaylıyı yani aşagıda erkek mi yaptı bayan mı renkli ultrason erkekte varmış bayanda siyahmış
Haticeebasyoll Sevim43 kuthan bey irfan beye gidin demisti bizde oraya randevu aldik ama o doktor cok iyi her seyini anlatti saolsun 😊
Nisa43 Sevim43 kuzum tarama tesdimi devlette oldum bi ucret ödemedim daha 11+5 im hareketlerini hissedemedim daha
Rmk Selam kižlar yeni gördüm bu postu Kütahya dayım bnde Kütahya Hastanesi'ne gidicem 2. Kez ama ücretler değişmis 81 TL ödüyorduk şimdi 100 diyorlar bilginiz var mi
Gamze43 Mavimavi bende ilk defa gittim ama kararsızım ya pek bisey yapmadi bildigin bir doktor varmi iyi olan canim