Meliha09
Bizimde son 30 aynıyız 🤗 şahsen bu zamana kadar hiç geçmiyordu zaman oflayip pufluyordum ama 30. Haftadan sonra sanki daha hızlı geçmeye başladı yada ben ağırlaştıkça yeter moduna girdim iyice hazırlıklarımı geçe bıraktım onlarla uğraşıyorum şahsen bu kadar geç bıraktığına pişman oldum özellikle yanlız hazirlik yapıyorsanız tavsiyem bu kadar geçe bırakmamaları 😁