Htccndn 68pembemavi01 anladım canım yani söylesen yaparmı acaba doktor istersen bir söyle kontrole gittiğinde yapadabilir bir sağ sağlim doğursaydık artık ya 😂
68pembemavi01 Htccndn Doğru söylüyorsun valla canım bugun her zamankinden değişik kanal mı yerleşti bilmiyorum hayırlısıyla kolaylıkla sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim inşaAllah canım benim 💗 🤲
eylulus eylulus erken dogum riskim yok ama gelisim olarak onde giden bi bebekmis ( ilgisi nr kadar bilmiyorum benim de ilk gebeligim zaten) 38e kadar anca durur diyo doktor
Htccndn 68pembemavi01 canım ne yaptın gittinmi doktora ben gittim çatı muayenesi yaptı açılma yok şuan ama kasıklarım çok ağrıyor
68pembemavi01 Htccndn Yok canım çarşamba gidecem ama dikkat et yine de ben çatı muayenesi olduktan sonra suyum gelmişti kızımdayken korkutmak istemem yine soyleyım dedim. Bana da uygun görürse yapar belki canım. Nst ye bağlandın mı. Erken yapmış çatı muayenesini
68pembemavi01 Htccndn Yok canım çarşamba gidecem ama dikkat et yine de ben çatı muayenesi olduktan sonra suyum gelmişti kızımdayken korkutmak istemem yine soyleyım dedim. Bana da uygun görürse yapar belki canım. Nst ye bağlandın mı. Erken yapmış çatı muayenesini
Htccndn 68pembemavi01 iyi bari canım vallaha canım zaten belim felan çok ağrıyor şuan hiç halim yok nstyede bağlandım sancı çıkmadı haftaya yine gel dedi ben çok baskı var dedim ondan yaptı canım bence sen söylersen sanada yapar
68pembemavi01 Htccndn Allah hepimize bir avaz da kurtarsın inşaAllah canım benim soyleyecem bakalım 🌸