betlulk05 Kumsal28 bat 27-28 bütğn belirtiler var ama 2 gün önce yani adetten 6 gün önce test yaptım negatif :(((
Humannrle Kumsal28 bat 28-30 arası, ağzımın tadı bi değişik ama havalardan mı hamilelik mi bilmiyorum pek de umudum yok 😔
ylmz97sema MomEsra_ benimde 2 ekım ama ben dün akşam akıntılı lekelenme gördüm ama bugün bısey yok sümük gıbı beyaz akıntı geliyor hamilelik belirtisi mı
likapaa53 Bat 27 beklemedeyim canım kasık be alğrık ve göğüslerimde hassasiyet var ama regl olcam diyemi hamilelikten mi bilemiyorum bekliyorum
Azrayyy Benimde adet günüm 2ekim yanlız ben bir hafta önce erken gebelik testi yaptım pozitif çıktı bugün tekrar erken gebelik testi yaptım negatif çıktı anlamadım bisey ya içime oturdu
Kumsal28 Azrayyy bazı testler yalancı pozitif çıkarabiliyor cnm hangi markaydi yaptığın test hatırlıyor musun?
Kumsal28 likapaa53 kız herseyimiz mi aynı olur ya 😂 Benimde kızım 3 buçuk yaşında şuan ikinciyi istiyoruz kızımda ilk aydan oldu hemen 😁
Azrayyy Kumsal28 hatırlamıyorum İnanki ama bu ilk değil bi kzim var çok şükür yanlız belirtiler var kask ağrısı sırt ağrısı sıkınca göğüsten süt gelme gibi
mlkpkrr Azrayyy ya benmde 2 gündür skınca süt geliyor. Hiç böyle olmamştı ilk çocuğumda. Ama nette baktm gebeliğin 3. Ayından sonra falan süt olurmuş göğüste. O yüzden şaşırdım ne düşünceğimi bilemedim. Aklım karışık. Bat 26 ama negatid görceğm dye yapamıyorum test
Azrayyy Kumsal28 yok canım biz istemedik bı sorun yoktu kızımda zaten ilk geceden olmuştu şuanda çok istiyoruz ama önce pozitif sonra negatif çıkınca bütün hevesim gitti yarın gidip kan testi vercem eğer zaten gebelik varsa çıkar Allah’ın izniyle