Gencoglugizem Nezahatozen evet ben şubatta doğum yaptım ve tulum hiç kullanışlı olmuyor bir iki adet almıştım allahtan hep zıbınlı takım aldım çoksa güzel oldu kısa kol zıbın üstüne iç zıbın giydirip takım zıbın giydiriyordum hiç üşütmedi hasta da olmadı
Dunyam28 Bir de ben battaniye örttüm yorgan örttüm bir şey olmadı diyenler nasıl vebal alma riskini göz ardı ediyor aklım almıyor 5 saniye nefes alamasa gözden kaçsa kendini kurtaramaz bebek. Sizinkine bir şey olmadı diye Allaha mi emanet etsin herkes.
Mybabylove Dunyam28 Yenidoğan döneminde kundakta olunca kımıldayamaz diye söylendi o sanırım ama ben anladım sizi. Bu arada ben de cesaret edemem korkarım o yüzden arada kaldım. Daha önce de araştırdım aslında yenidogan donemınde kullanışsız oldugunu söyleyenlere cok denk geldim ama o süre içinde sadece kundak sıcak tutar mı üstünü örtmeden nasıl olur gibi gibi kafam çorba oldu iyice. En iyisi tecrübeli annelere sormak diye buraya sordum ☺️
Selma2412- Mybabylove evet canım haklısın ☺️ bende arastırma aşamasındayım suan elyaf cık sıcak oluyor diyorlar pamuk bulabilirsem alacağım baktıklarım hep elyaf bir de erkek bebek çok sıcağı sevmez derler gerçekten sıcak havalarda oğlumu çok zor uyutuyordum pamuk bulmaya çalışacağım ☺️ bizim evin derecesi 18-22 arası oluyor gece 1.0 ve 1.5 tog önerildi fikir olsun sana da 🌸