Bebeğim Ekim bebeği olacak nasipse. Gaziantep’te kışın doğalgazlı ev için hangi tog değerinde uyku tulumu almalıyım? Ya da almalı mıyım? Yorgan kullanan var mı (tehlikeli diye biliyorum)? Müslinle kundak yapıp uyutmak yeterli mi? Tecrübeli anneler bana yardımcı olabilir mi?