Ndaaa41 Benanne13 bende doktorumdan detaylı öğreneyim acaba önerdiği bi firma varmı diye Bilgilendirmeniz için çok teşekkür ederim 🩷
Ndaaa41 Merveee_56 Evet bu yüzden bende yaptırmayı düşünüyorum. Zaten ama sanırım bu hafta değil öbür hafta 14. Haftama denk gelecek yaptırma zamanım umarım bir sorun teşkil etmez olduğum hafta🩷
Deepblack Ndaaa41 12+6 da yaptırdım ben genelde 12 den sonra öneriyor doktorlar çünkü bebeğin dnası daha yoğunlaşıyormuş sanırım o yüzden 12 den sonra önerdi
Bergamot Ndaaa41 12. haftada yaptıracağız inşallah 🙏🏻 ikili üçlü testle uğraşıp kafa karıştırmak istemiyorum
bogurtlenlirecel dilaraulusoy bende eurofins de yaptırmak istiyorum ama doktorumun anlaşması başka firma ile. Siz hangi hastaneye ve hangi doktora gidiyorsunuz acaba
Deepblack Ndaaa41 bu hafta yaptırdım sonuç bekliyorum 400 $ 13 bin civarı verdim hayırlı haberler alırım inşallah
Aslaninannesi_ Geçen ay yaptırdım zaten bunu yaptırdığınızda diğer tarama testlerime gerek kalmıyor memnun kaldım
Aslaninannesi_ Ndaaa41 alırsın canım ikili test yaptırmada😀 ben onu yaptırdım riskli çıktı ağla ağla mahvoldum sonra fetal dna temiz geldi de rahatladım
hande0104 Aslaninannesi_ benimde ikili testim için risk var biraz dedi doktorum bende bugün ağladım bayaa ne yapsam bilmiyorum. İkili testler düşük de olsa herkese risk çıkarır diyorlar kafam allak bullak oldu
Ndaaa41 Aslaninannesi_ yok zaten doktorum kendi yapmamı istemedi direk fetal dna yap maddiyatın yeterse dedi 🥹
iskhilal @“Ndaaa41”#Eğer ki durumunuz elverişliyse yaptırın ben geçen hafta p.tesi 10 haftalıkken yaptırdım sonuç bugün çıkmış doktorum yazdı temiz olduğunu söyledi çok şükür🙏🏼cinsiyet belli oluyor testte yarın kontrolüm var öğrenicez bakalım☺️
gktgmom Ndaaa41 ben yaptırmıştım doğruluk payı düşük olan ikili üçlü testleri yaptırmaya hiç gerek yok bence durumunuz müsaitse yaptırın derim
Cheryy1 Ndaaa41 bende yaptirdim yakin zamanda 2 3 hafta oldu yaptiralı eurofins isimli firmada yaptırdım
Ndaaa41 hande0104 evet. Genelde. 10kişinin 5 inde çıkıyormuş ikili testte ama yanılma payı yüksek testlerlermiş bende çok stresli bir yapıdayım ve bu yüzden fetal yaptırayım diye düşündüm en azından var veya yok yüksek oranda doğruluk veriyormuş. Yinede ne gelirse Allahtan 🥹Allah hepimizin benişlerine bol bol sağlık. Versin inşallah 🩷
hande0104 Aslaninannesi_ ultrasona gayet iyi ölçümlere problem görmedim dedi kan değerinden riskli dedi sadece bende bi yandan yoktur bi şey diyorum bi yandan insanın içine kurt düşüyor
Aslaninannesi_ hande0104 canım benimde böyleydi boşu boşuna bebeğime ve kendime stres yaşattım o sonuçları bekleyene kadar 2 hafta ağladım. İstersen yaptır ama bir şey çıkacağını sanmıyorum