Merhaba, ben 10 haftalıkken yaptırdım önerilen haftalarda 9-10. Haftalar. Doktorumun önerdiği bir firmaya yaptırdım en kapsamlı testine 485$ ödedim. 9. Günde çıktı sonuç sonuç çıkmazsa ya da kötü sonuçlar olursa amniyosentezi bedavaya yapıyorlar. Cinsiyeti de doktorunuza söylüyorlar ondan öğrenebiliyorsunuz. Ayrıca çeşitli firmalar var fakat araştırma yaparken haklarında kötü yorumlar da okuyabilirsiniz yanıldılar vs gibi