Beyzatls kanamam yok Su gelişi yok rahim ağzı kapalı açılma yok sancılar düzensiz her nstde sancı da çıkmıyor yinede günlerdir hastanedeyim çıkarmıyor çıkarmaya niyetlide değiller evde küçük oğlum durmuyor çok zor gerçekten insan korkuyor riske atmak istemiyorum da bir bildikleri vardır diye ama ne olacak bakayim