Kizlar geçen hafta normal kontrole geldim nstde sancı çıktı serumla falan geçince eve yolladılar ama ben hiç hissetmiyorum haftaya gel dedi cuma günü tekrar geldim yine sancı çıktı ve bu sefer yatış verdi 2 gece 3 gundur hastanede yatıyorum nst iki kere sancısız çıkıyorsa 3.de sancı çıkıyor açılmam yok rahim ağzı kapalı 28 mm sizce durum ne olur nasıl ilerler doğarsa kuveze koyarız küçük daha diyor doktor oğlum 33 te doğup girmemişti şimdi oğlum 5yasinda ilk defa benden ayrı kaldı babası bakmaya çalışıyor ama durmuyor benide cikarmadilar benzer durum yaşayan var mı acaba geçer mi bu sancılar ne olur