Ozge11 hiç belirtiniz yok mu acaba? Ne bileyim ben 36.haftamdayim ama sanki dogurcak gibiyim şimdiden. Cok fazla şikayetim var. Mesela birkac günden beri adet olcakmisim gibi kasik sirt bel agrilarim var, asagima cok fazla baski var yürümekte çok zorlanıyorum, asagim batiyor acıyor sızlıyor, çok halsizim yorgunum hep uykuluyum cok ağırım. Nst bağlandım sanci görünmüyor evet ama şikayetim cok fazla🤷🏻♀️