Bence mama alıp kötüyü çağırmayın inşallah yeter sütünüz ihtiyaç olsa bile hastane çevresi eczanelerde çoğu marka var
Normal doğum olacaksa şunu söylemek isterim bebek çıktıktan sonra bitti diye düşünme plasenta için de ıkınıyorsun bebekten daha kolay tabi ben doğumda biiti sanmıştım girecekler bilmeli bence 😂
Sağlıkla hayırla kucağınıza alın inşallah