Asliulku ben de çok yaşadım açıkçası. Doğum öncesi biraz gergindim aslında. Özellikle çevremde devlet hastanesinde olumsuz deneyimi olanlar oldu, normal doğum esnasında çocuğun kakasını yapması yüzünden sezaryana alınıp çocuğu kuvezde kalanlar gibi, herkesin doğumu kendine özel öncelikle bunu kabul etmeye çalıştım, her tedbiri alırsan al bazı şeylerin önüne geçemeyeceğimi, kendi elimden geleni yapmanın kendime yarar sağlayacağını kabul etmeye çalıştım. Pozitif düşünmek en önemlisi. Aslında bizim doğamız bu sonuçta biz ne kadar korksak da biz o çocuğu dünyaya getirebilecek potansiyeldeyiz. Uzaktan eğitim videoları izledim. Orda bir ebe aslında normal doğum öğrenilebilecek bir şey değildir zaten bu kendiliğinden olan bir süreç demişti. Buna hak vermiştim. Bu kadar uzun uzun yazdım çünkü bende çevreme soruyordum sürekli. Aklım bazen almıyordu bebek nasıl benden çıkacak gerçekten o kadar delik açılacak mı çıkarken canım acıyacak mı diye. İnan her şey yolunda gidiyorsa çocuğun çıktığını anlamıyorsun bile. Tek yönetmen gereken sancı. Büyük tuvaletimi yaparken ıkınma egzersizi yapmıştım. Aynı şekilde tıkındım ve bebeğim doğdu. Unutma sen ne kadar rahatsan bebeğin o kadar sağlıklı olacak. O an onun sağlıklı doğduğunu ve sana şaşkın şaşkın baktığını görünce diğer her şeyi unutuyorsun. İnşallah güzel bir doğum olur.