Gnl54 yaaaa hayırlı olsun ♥️ ben 5 aylık tüp mideliyken hamile olduğumu öğrendim. 3 yıl öncede sezeryan doğum yapmıştım bende. Tüp mide açısından çok sıkıntı yaşamıyorum kilo vermem devam ediyor ben 3 yıl önceki gebeliğimde de 8. Aya kadar kilo vermiştim zaten. Çok yiyemiyorum her şey gaz yapıyor ama tüp mide sürecinde de bu böyleymiş hamilelikle alakası yok dedi ameliyatlı başka arkadaşım. Az yediğim için sık yemeye çalışıyorum 9+5 haftalık hamileyim şuan.Sezeryan açısından sıkıntı olur mı onu bilmiyorum ama tüp mide açısından çok sıkıntı olmaz bence