Bende tüp mide oldu ağustosta 1 senem doldu ve ben temmuzda hamile kalmışım 🙈 valla şuan istediğim kadar yemeğe çalışıyorum çünkü hiç bişey bebeğin sağlığından önemli değil tabi çok yiyemiyoruz genede az ve sık ! Sende olmuşsun ameliyat evet biraz sıkıntı olma ihtimali var ama doktorun ne diyor acaba onu çok merak ettim 🤦♀️