Bende de sanki zaman geçmiyor 😅 bide ağrılarım çok kaslarım felaket ağrı yapıyor kaburgam çatladı sandım bi ara o derece ama çok şükür bir şey yokmuş 🤭 dün detaylıya gittim bebişi gördüm elhamdülillah 😍 elbiselerini falan aldım birkaç parça eksiği kaldı 😄 sizler ne yaptınız