Mrvtrk Kızlar uykudan uyandıracak derecede bir bel ağrısıyla uyandım. Arada geliyor gidiyor Regl sancısına benziyor. Doğum sancısı bu mu acaba . İlk bebeğim olduğu için bilmiyorum sancıyı . Ne nişan var ne de suyum. 38+2yim
Gmom Mrvtrk adınızı görünce korktum haftamız da sezaryen günümüz de sizinle aynıydı. Sıcak suya girmeyi denediniz mi belki o biraz rahatlatır. Bebişler nasıl geleceğini gerçekten kendi seçiyor 🥹
Minik_prensinannesi Hasretk1 aynı durumdayız haftamız da aynı ikinci doğumum olacak Allah’ın izniyle su veya nişan gelmeden hastaneye gitmeyi düşünmüyorum açıkçası elinizden geldiği kadar sancıları evde karşılayın çünkü hemen suni sancı verebiliyorlar
Minejjan 38+2 bende aynı durumdayım regl olacak gibi ılız ılız bel ağrım var aynı zamanda kakam varmış gibi.. :(
Mrvtrk Minejjan evet bende de aynı🥲 ilk kez yaşıyorum böyle bir durum. Uyanınca telaşlandım ama eşimi annemi uyandırmadım hala dk tutuyorum. Siz de tuttunuz mu
Hasretk1 Mrvtrk hayır gelmedi Salı günü nst giricem merak ediyorum sancı çıkacak mı diye aslında doğum başlasın diye kendimi epey yoruyorum ben ona veriyordum
Hasretk1 Mrvtrk bu arada benim düzensiz şekilde oluyor sizde düzenli ise sola yatıp dinlenin dinlenme ile geçmiyor ise takip edin sancınızı ve duş alıp yürüyüp squat yapın derim.
Mrvtrk Hasretk1 ben dün ntsye girdiğimde doktor sancınız var bugün yarın doğurabilirsiniz dedi. Aslında salı günü sezaryen doğumum olacaktı. Ama bebiş beklemicek salıyı herhalde. Düzenli giren bir sancı değilse dediğiniz gibi belki de yorgunluktandır. Benimki düzenli gibi . Başlıyor biraz sürüyor sonra duruyo
Hasretk1 Mrvtrk nst de düzenli sancı varsa ve su an bu belirtilerinizde varsa umarım çok güzel bir doğum eylemi sizi bekliyordur 🙏🏻🌸. Benim bebek iri kendi sanımla olmazsa suni ile başlatılacak ondan egzersiz yürüyüş derken yoruyorum evet.
Mrvtrk Hasretk1 🥹 aminn inşallah. Hepimizin doğumları su gibi geçsin inşallah 🙏🏻 kaç haftalık peki sizin
Mrvtrk Hasretk1 10 dakikaya düştü şu an. 10 dk bir belden şiddetli bir ağrı giriyor 15 20 sn sonra geçiyor
Hasretk1 Mrvtrk ne zamandır bu şekilde devam ediyor sancı sayar diye uygulamalar var ordanda takip edebilirsiniz ve bence açılma için merdiven çıkma varsa pilates topunda dairesel hareketler ile destekleyin 🙃
Hasretk1 Mrvtrk 40 ı görürsem doğuramam ben bu tosunu 🙃 ama umarım kendi sancımla doğururum epidural ile düşünüyorum zaten ondan bir tık rahatlıyorum.