aslincaa merhaba, 14 gün önce oldum. Çocuk doğana kadar sıkıntı yaşamadım hatta baya konuşarak ne yaptıklarını dinleyerek geçti vakit. Fakat çocuk doğduktan sonra sanırım biraz heyecan yaptım doktorum hemen sakinleştirci verdi. Doktorlar zaten çok profesyonel ben bir şey demeden benim doktorum sakinleştirici yaptırdı. Bence merak etme ve kendini serbest bırak her şey çok güzel olacak 🤲🏻