aslincaa 2 sene 2 ay önce normal doğuma hiç bir engelim yokken epidural sezeryanı tercih ettim doğumum çok güzel geçti bu arada canı çok çok tatlı biriyim çıktıktan 5-6 saat sonra hafif ağrılar başladı hemen ağrı kesici yapıldı bir hafta çok yürüdüğümde bel ağrım oldu ama sonrasında hiç bir etki kalmadı doğumdan sonrada bol kahve tükettim baş ağrımda olmadı çok rahattı şimdi yine 1,5 aylık hamileyim ❤️