Nurcanyokus6 Kaderimmmm16899 anladım sormak istediğim soru aslında ilkine göre dogumunuz daha mı kolay ilerledi sezaryan mi acaba yoksa normel mi
Kaderimmmm16899 nurkaya_11 ovalıcan asko ben sıktım süt geliyor gibiydi yani uyardım gece suyum geldi ben de senin gibi her yolu denedim bi onu denedim oda doğumum oldu😂
nurkaya_11 Kaderimmmm16899 ben onu baya öncede yaptım erken hamile kaldım çünkü goguslerimde daha sut vardı ama işte emziremedimkizimi acıyordu sıktım beyaz su gibi geldi dur bugün yine deniyim kızı uyutunca
Melike_00 Kaderimmmm16899 ben kocama yaptırdım ama bir şey olmadı az önce de kendim yapmaya çalıştım çok huylaniyorum meme ucuna dokunmak istemiyorum 😢 rahatsızlık veriyor bana
Kaderimmmm16899 Nurcanyokus6 ben normal yaptım ilkte bişey anlamamıştım ikincide acayip sancı oldu bende zor oldu canım 😊
Kaderimmmm16899 Nurcanyokus6 ben normal yaptım ilkte bişey anlamamıştım ikincide acayip sancı oldu bende zor oldu canım 😊
33caglaunlu Kaderimmmm16899 sen meme uyarinca süt geldimi senin yazını okudukdan sora baya bir uyarmaya calisdim sikdim süt geldi ikisindende bildiyin uyarı yapdikdan sora ne kadar sora suyun geldi
33caglaunlu Zeliha1_ hadi kız bu gece doguralim 🤣 süt geldi bildiyin şaşırdım acaba fazlamı siksak napsak bilemedimki 🤷