Masal24- ayyy cok zor geçti ikinci doğumumdu gece yarısı 2 bucuk saat bir kalktım su almış başını gidiyor hemen banyoya girdim rahatlamak için ondan sonra evde egzersiz yaptım 4 de kaynanamı aradım arabayla hastaneye geldik serum taktılar suyum ama o kadar egzersiz yapmama rağmen sancılar çok kötüydü sabah 11 de doğdum tam 😊teşekkür ederim Allah Bir nefeste doğurursun inşallah 😊❤️