29 haftayken 1870 gramdi 32 de tekrar gittim hala 1870 gram çıktı bu durum biraz endişelendirdi beni 3 haftadır hiç gelişmemiş bende hiç kilo almıyorum son bir aydır.hamileligimin başından beri 10 kilo aldım bu ay durdu kilo alisim.bebeginde durmuş.doktor proteine ağırlık ver dedi ama üzgünüm biraz sebebi ne olabilir bilmiyorum standart besleniyorum hamileliğimin başında nasılsa aynı şekilde.bu durumu yaşayan var mi