Masal24- ikinci kez baktı açıklığım var mı diye. Yoktu bugün de. Biraz daha iyi misin hazır mısın normal doğuma dedi. Arpa boyu kadar da olsa iyi düşünüp hazırlıyorum kendimi ama korkuyorum dedim. Endişelenmeli miyim açıklık konusunda normal mi dedim. Zamanımız var. İki hafta daha bekleyelim dedi. Sonrası nasıl olur dedim. Suni sancı falan mı hocam dedim. Yok dedi bir cm bile açıklık yoksa artık suni vermeyiz direkt alırız dedi. 🤷♀️