Masal24- Kizlaar bebişleriniz nasil, sizler nasılsınız ? :) ben az önce kontrolden geldim ne sancı var ne bir şey 🤣 hala bekliyoruz. Bebiş 3100 Gr olmuş 💕 iki haftaya dogmazsa suni vereceğiz dedi 🥺 suniden çok korkuttular ya korkuyorum 🤔
Merve32- Masal24- ohh ne güzel bitirmişsiniz öyle düşünün acısını sancısını boşverin düşünmeyin hiç öyle de böyle de o acılar sancılar çekilecek bu bebişler doğacak 😂🥰 biz de yarın 34 e giriyoruz 🙏 sağlıkla alalım bebişlerimizi kucaklarımıza 🙏☺️
Munevver_kaplan_33 Masal24- bende 38+3 gelen gıden yok dün ve ondan önceki gın aşırı adet sancısı vardı Dr kontolüne gırene kdr agrım vardı sonra bırden gectı hıçbir sancı çıkmadı bile 2. Gebeliğim ılkı 38+5de sancım olmuştu dıger günü dogurmustum bakım bu nasıl olacak sabrım kalmadı hemen doğsun istiyorum ne oturabılıyorum ne yatabiliyorum oglum ve ev işleri de yoruyor benı
Ays-0 Masal24- bende 38+2yim 3476 gram biraz iri olacak kızım 😂 karın çevresi biraz büyük çıktı daha önce dememisti doktor böyle birşey umarım kötü birşey değildir, hafataya cumartesi suni vererek doğum yapicam bakalım sağlıkla gelsin minikler💕
Simge22 Masal24- selamm bizde 40.haftaya geçiş yaptık pazartesi yatış verdi doktorum doğumu başlatacak pazartesi inşallah ☺️ bendede ne sabır ne birşey kalmadı artık normal doğum yapacağım Allah izin verirse benim doktorum doğum Jeli ile doğumu başlatacak suni vermeyeceğim dedi inşallah gerek kalmaz 😌😌
Masal24- Merve32- Sona geldiğimi hissettim bugün ☺️ evet kendimi öyle telkin etmeye çalışıyorum 🤣 her türlü onagri yaşanacak diye ama bu bilinmezlik çok can sıkıcı işte 😊sizin de yavaş yavaş geliyor ağrılarınız başladı mı o zamanlar bende ufak ufak ağrılar başlamıştı ;)amiinn sağlıcakla inşallah 🙏😍
Merve32- Masal24- bilmemek daha iyi bence 2.Bebişleri olacak olanlar başlarına ne gelecek biliyorlar daha kötü 😂🙈 Bir defa ağrıdı bu hafta normal heralde dedim 😂
Masal24- Munevver_kaplan_33 Cidden o kadar haklısın ki ben de artık sabrımın kalamadıği noktadayim :) ya o da garip ben de yaklaşık 3 haftadır regli ağrısı gibi ağrı çekiyorum hep gelip gidiyor ağrılar. Ama nst de hiç sancım çıkmıyor 😏 Her ağrı hissettigimde başlıyor galiba doğum sancısı diyorum ama geçip gidiyor düzeni de yok 🤣
Masal24- Ays-0 Hadi bakalım hayırlısı olsun inşallah tek avazda çok zorlanmadan doğumunu gercekleştirirsin 🙏😍 karın cevresinin büyük olması neyi ifade ediyor bilmiyorum açıkçası 🥲 inşallah çok önemli büyük bir problem değildir 🙏
Munevver_kaplan_33 Masal24- evet bebek yer yapıyor bır bakmışız o sancı hıc gitmeden sürekli gelecek o zmn doğum olucak bu gün yıne akşam başladı bel karın ağrısı bazen çok agrıyor bazen az başka bır belırtı yok
Masal24- Simge22 Ayyy çok heyecanlii çok az kalmiş😍 Çok acı olmadan doğumunuz gerceklesir inşallah 😍ben de doktoruma suniden korkuyorum dedim ama korkma dedi güldü 🤣😊
Simge22 Masal24- evett 💕☺️ inşallah canım korkunun ecele faydası yok derler paşa paşa giricez 😆🤗 kucağımıza alınca herşey gecicek ama
Masal24- Simge22 Evet ne kadar korksak da başımıza gelecek eninde sonunda 😊 kokusunu bir içimize çekelim hicbir şey kalmaz 😍
Simge22 Masal24- ay evet o mis gibi süt kokuları yokmu bitiyorum yahu rabbim kucağımıza sağlıkla almayı nasip etsin inşallah 😚🥰 rabbim hepimizi bir avazda kurtarsın inşallah 😚
Masal24- Simge22 Doğduğunda o ilk kokusunu almak ilk gördüğüm an o anın hayali ile bekliyorum valla 😍 amiiinnn hepimiziii 🙏😍
Masal24- Kbr6134 Ama yalancı ağrılarınız var dimi sizin de sürekli bu sefer galiba doğum ağrısı diyorum hep kandırıyor deli olacagim 🤣
Kubrahmz Masal24- 38+6yım. Benim de bugün muayenem vardı. Bende de sancı sıfır sıfır sıfır. Aynı şeyleri söyledi doktorum. 41i tamamlarız. Eğer gelmezse suni o da olmazsa sezaryen dedi😢
Masal24- Kubrahmz Sezeryandan ziyade suniden daha çok korkuyorum açıkçası 🤣 bugünden itibaren başladım doğumu başlatmak için girişimlere 🤣 hurma falan yemeye başladım yürüyüşü artiracağim bakalım