irem88 Berivan_sr ikisi 40 haftada bitanesi 40+3 de benim doktorum 40 dan sonrasını bekletmiyor kakalarını yapıp yeme riski olduğu için şimdi 4. Hamileyim valla diyorum içimde kaldı suyum gelerek yara nişan gelerek doğum nasıl bişey telaşlı bir şekilde😂 hepsini hiç bişeyim yokken yattım hastaneye doğurdum çünkü
GulhanOzkurt Gece nişan geldi ama sancı ağrı hiçbir şey yok sadece bel ağrım vardı adet ağrısı gibi o da geliyor gidiyor onun dışında bi şey yok 39+4 üm ne zaman doğururum ki ben normal doğum istiyorum
irem88 Berivan_sr Amin valla sağlıkla doğsun ilk önce ama hevesim var telaşla doğurmaya😂bakalım nasıl olacak 🤭