Berivan_sr ikisi 40 haftada bitanesi 40+3 de benim doktorum 40 dan sonrasını bekletmiyor kakalarını yapıp yeme riski olduğu için şimdi 4. Hamileyim valla diyorum içimde kaldı suyum gelerek yara nişan gelerek doğum nasıl bişey telaşlı bir şekilde😂 hepsini hiç bişeyim yokken yattım hastaneye doğurdum çünkü