Ftsokn Kumsal28 sağlık ocagında yaptırmıstım bende pazartesi yaptırdıysan doktorunu ara yada oraya gidip öğrenebilirsinn. E nabıza geç düşmüştü benimde
Dnzaly Kumsal28 benimde bugün 4 gün geçikti karnım ağrıyor senede ağrı varmı adet olacakmış gibi ama test yapmadım ben biraz daha beklim
Kumsal28 Dnzaly yok hiç bı belirtim yok ama test yap bence kaç günün gecikmiş ben adet gününden 1 gün önce yaptım pozitifi gördüm cnm varsa cikicaktir seninki de
Dnzaly Kumsal28 benim adet sancısı gibi sürekli bi sancı var karnımda inşallah adet olmam dua et bana da
Dnzaly Kumsal28 canım haber ver dedin ya test yaptım bakar mısın attım fotoğraf ama görünce söyle sende bana üzülmem
Merve8155 Kumsal28 ya benimde duratest aldim 3 unde ayni sizinki gibi silik cikti ama baska markalarda cikmadi onlarida birer gun arayla yaptim ama goruntusu sizinkiyle ayni modeli falan profilimde paylastim bakabilirsiniz 3 u de yanlis cikar mi
Mor-kelebek @Kumsal28 e nabızda gözüküyor mu baktınız mı ben böyle şeylerde çok sabırsızım ya sizin yerinizde olsam sabahtan gitmiştim 😇
Kumsal28 Mor-kelebek doktor öğleden sonra gel dedi ama ondan . E nabizdan da bakıyorum dakka dakka ama çıkmamış beta HCG genelde geç yükleniyor e nabiza