Kumsal28 zszs4721 amin cnm inşallah seninde hayırlı olsun 😊 Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah
Melishera01 Kumsal28 var benimde böyleydi adetime 7 gün kala yapmıştım çıktı kan verdim 129 çıkmıştı beta 1 hafta sonra tekrar kan verdim 1000 çıktı beta yükselmişti
Brcs1 Kumsal28 benimde ilk şüphelendiğimde 4. Haftalıktı yaptığımda hafif silikti inanmadım ertesi gün tekrar yaptım biraz daha belliydi çizgi o günde ultrasonda baktılar çıktı
Kumsal28 Brcs1 inşallah vardır sizinki de hayırlı olsun rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin
AdaEcem Kumsal28 bende erken yapmıştım adet gününe bı gün kala böyle silik çıkmıştı. Kan verin netleşsin. Hayırlı olsun sağlıkla doğsun 🤲
Salihanurrr Kumsal28 bariz var canım benm ikinci çizgi . Benmde adete 2 gün vardı sabah bende erken yapılan testlerden yaptm ama negatif çıktı benim. Rabbim herkesin gönlüne göre versin zamanı var daha demekki diyorum☺️
Kumsal28 Salihanurrr amin cnm darısı sana ve tüm isteyenlere inşallah kısa zamanda nasip olur sizede inşallah 🥰