Beyzatls Zeliha-16 sezaryen gününü ne zaman veriyorlar? Benim bebek ters ve suyu az daha gün vermedi 35 haftayım
Faiirlytale Zeliha-16 merhabalar öncelikle hayırlı olsun bebeğiniz sağlıkla büyüsün inşallah 🌸 Bende şehir hastanesinde detaylı ultrasona giricem biraz Bilgi verebilir misiniz, fotoğraf CD veriyorlar mı ne kadar sürüyor
Beyzatls Zeliha-16 ben dün mehmet karabuluta gittim doktor harıcı stajyer ve asistan vardı stajyer yatış verdi suyu az diye imza atıp çıktım ama neden doktorlar ilgilenmiyor artık
Beyzatls Beyzatls senin başka sebebin varmıydı terslikten başka 37 erken ya normalde 39a kadar bekliyorlarmış
Beyzatls Zeliha-16 pazartesine randevu bulamıyorum anca acike giderim oradakilerde cok anlayışsız hemen alttan muayene istiyo
Zeliha-16 Beyzatls o saate doktor pek olmuyo 10 gün içinde hastaneden veriliyo sıra bana vermişlerdi geçen hafta
Zeliha-16 Beyzatls ilk başta bana da suyu az dedi doktor senı hemen alabiliriz gıt reklı utrasona da baktır dedi ordaki doktor baktı suyu var dedi anastazi doktoruna sonuçlarımı gösterdim onayladı ordan kendi doktoruma gıdıp gün aldım
Ecenazz7898 1 ekim olcam sezeryan ama asla okdar beklemek istemiyorum yaa 38+6 oluyo direk alın işte 38 girince çok skdlm hamilelikten
Canlarrr Ecenazz7898 bana 38+2 ye gün verdi de galiba satımız aynı . Normalde 30 Eylül de alacaktı 38+5 yapıyordu sonra dediki senin bebek beklemez 2 de alacak işte
Beyzatls Zeliha-16 yaa evet öyle birşey vardı 10 gün içinde sıra veriliyordu o zaman oyle yapayım aynı doktora sıra almam lazım demi
Zeliha-16 Beyzatls geçen gün bizide saat 3 kaldık doktor doğuma gıtmiş o yüzden o saatlere randevu almayın