Minnikpatates evet ameliyatta doktor beni sakinleştirip iletişim bile kurdu başımda bekleyen hemşire an be an anlattı olanı bana sonra bebeğimi temizleyip sarıp omzuma getirdiler yanaklarını yanağıma yapıştırıp kaç saniye bekleyip götürdüler çok ama çok güzeldi doğumum o kadar zor oldu ki hastane sayesünde travma olmadı bende ameliyat sonrası da çok ilgililerdi hemşire hanım bekletmeye almıştı beni o sırada bebeğinin yükseleni de burcuna bakalım falan dedi o kadar güzeldi yani inşallah sizinde güzel geçer Şuan ikinciye hamileyim konyadayım keşke diyorum Ankara’da olsaydım tekrar doğum yapardım orda