Minnikpatates ben Ocak ayında doğum yaptım doktorun Ayten hoca idi ama doğum Tuğrul hocaya nasip oldu ani doğum kararı alınınca öyle oldu gerek ebeler gerek ameliyathane çalışanları çocuk hemşiresi vs hepsi çok çok çok ilgililer di Dikişleri on gün sonra aldırdım ben çok memnun kaldım kırk tane özel hastaneye bedel Doktorlar zaten şahane odalar tek kişilik banyosu tuvaleti var refakatçi yatağı var eşinizi yanınıza sadece doğumdan sonra alıyorlar beş dakka durup çıkıyor kadın refakatçi alınıyo birde sadece tek kusuru ben iki kez doğum sancısı çektim iki dün boyunca açılma ilerlemedi sadece o sancıda kimseyi yanıma alamadım tek beni üzen o oldu onun dışında mükemmel