Yfki Benim planlı değildi hatta üçüncü hiç düşünmüyodum öğrenince ağladim 🤦🏻 Şimdi diceksiniz ki neden korunmadin sadece bir kez prezervatif takmamıştı ondada hamile kaldım tek seferde tam kızlarım büyüdü işe girer çalışırım derken yeni bir bebek geliyor şimdi ne diyelim sağlıkla gelsin üçüncü kez sezeryan olacak olmak beni geriyor açıkçası.Cok.bulantim oldu en kötü geçen hamileliğim bu sanırım bazen diyorum üç çocuklu hayat nasıl olacak ev işler hepsine nasıl yetisirim hiç bilmiyorum zamanla alışırım sanırım . Artık üç aylık oldu bende alıştım sağlıkla gelsin inşallah ❤️