Mucizeem__ Nur67 bende bu ay kullandım yeni ama adet düzensizliği için kullandim bakalım engeller sanırım ya
Nur67 Mucizeem__ yok doktorumla az önce de konuştum gebeliği engellemez dedi bu bi hormon ilacıdır dedi bakalım ben bu ay yumurtalama görmüşken böyle bir şeyin engellemesini istemem açıkçası üzülürüm
Fatm_ Nur67 ben o ilaç sayesinde hamile kaldım pcos vardı adetimi düzenledi bende ovulasyon testi ile yumurtalama takip ettim ve 5. Ayda hamile kaldım
Mucizeem__ Nur67 Ayy evet inşallah engellemez gebelik olur inşallah bende istiyorum ama.daha bişey pek yok bakalım ne olcak nasıl olacak sanki olacak 😅😅
Mrvsmt2502 Nur67 doktor hatası yüzünden hormon bozukluğum olmadığı halde hormon bozukluğu tedavisi olmuş oldum o kısmı karışık ama şuan gebeyim
Nur67 3827 gebelik istiyorum ayriyeten de adetim düzensiz şuan bunu kullanıyorum 2 aydır bu ay hormonlarım baya düzene girdi biraz umutluyum
Binnur__ 3827 Merhaba bende bu ilacı kullanirken hamile kaldım. Bugün doktor beni korkuttu, erkek olursa penis küçüklüğü olabilir kadın hormonuna maruz kalmış cocuk, ostersen 10haftaya kadar aldır dedi. Size bi sey dedi mi doktor
3827 Nur67 ilk evlendiğim yıl korunmadığımız halde gebelik olmadı sonra bi doktor bu ilacı verdi 6 aylık tedavi uygulayacağız çoğu kişi 6 ayın içinde hamile kalıyo olmazsa başka bişe deneyelim demişti 2. Ayda gebe kalmıştım inşallah Allah kalbine göre versin canım
Nur67 3827 ya teşekkür ederim darısı bana inşallah sizin bi sorununuz var mıydı peki hormon veya baska
3827 Nur67 yok hormonlarım normaldi ama senin gibi düzensizlik vardı bekarlığımdan beri 5 ay olmadığı oluyodu
Mrvsmt2502 Nur67 sstres yapmayın bende kuşlanırken çok stres olmuştum ama araştırırken ilacı kullanırken gebe kalan bir sürü insan varmış öğrendim 🥰
3827 Nur67 ama şunu söyleyebilirim ilaç baya ağır ve etkili.. Göğüslerim o kadar şişmişti ve ağrıyodu ki nefesim kesiliyodu ağlıyodum resmen gebe olduğum 2.ayda Allahım verecek olanda vermeyecek olanda sensin kullanmıcam artık bu ilacı demiştim bırakmayı kafaya koymuştum meğer o ay tutmuş Allah’a tam teslimiyet çok önemli ve illa olacak diye kafaya takmamak gerçekten çok önemli hamilelik düşünme adetim düzene girecek diye kullanıyoruma inandır kendini biliyorum çok zor ama inan o zaman geliyo beklediklerimiz 💜
Nur67 3827 çok haklısınız bende de baya bi etkisi var göğüs ağrısı çok var bel ağrısı oluyor hatta migrenim var onu tetikliyor baya ağır gerçekten sivilcelenme yapıyor 🥺 zaten ben hamile kalmak için kullanmaya başlamadım ki hala da hormonum düzelsin adetim düzelsin diye inşallah da ekstra olarak hamileliğim olur çok istiyorum 11. Ayıma gireceğim evlilikte başından beri istiyoruz bakalım umarım rabbim nasip eder bana ve isteyen herkese 💓 dua edin bana bende bazen diyorum hani bıraksam mı ya engelse her şeye sonra diyorum neyse zaten hormon düzenliyor bi düzenlesin de gerisi kendiliğinden gelir inşallah
3827 Nur67 bırakma bırakma canım inan takatim bitti dediğin an gelip buluyo o güzellik seni 💜 ben o zaman düşük yapmıştım 4 yıl sonra ne tedaviler gördüm olmadı tüp bebek düşünmeye başladım kafamı rahatlattım o ay kendiliğinden oldu 🥰 daha çok başındasın hormonların düzene girdiğinde hiç bi engel yok olmaması için önce sağlığını ve psikolojini düzelt bebişin seni bulur Allahın izniyle 🤗