Gyed
Ne olursa olsun, hamile olmasına gerek yok bir kadının.. Lakap takılması çok uygunsuz bir hareket.. Ayıp yani.. Açık bir şekil de uyarın, sert bir mizaçla.. Yoksa anlayacaklarını düşünmüyorum.. Diğer türlü yine aynı şekil de size, biz şaka yapıyoruuuz ya diye lakayt bir şekil de karşılık vericeklerdir.