Eyseca her ihtimale karşı bişey olursa alırız diyemi hastanede tutuyorlar.Bu arada benim bı arkadaşımda tam kaç haftalar önce sancı çıkıyor dediler sürekli 2 günün birisi çağırdılar kız 41.haftada doğurdu sizde stres yapmayın sizinde öyle olur inşallah