Iremsvn buralardayeniyim Genelde bebeğin boyuna ve kese boyutuna göre haftayı günü söylüyor doktorlar oda yumurtlama gününden daha geç döllenme olmuş demek 3-5 gün oynaması çok normal
BabyPelargos buralardayeniyim ben de 7+1 im mide bulantısı mide yanması ve kabızım :( baş ağrısına migren taşı aldım alnıma sürüyorum şakaklarıma sürüyorum. Midem bulandıgında kokluyorum çok keskin mentol kokuyor/ öneririm.
Sevgii16 Merhaba 6+3 haftalgm ara ara karın ağrısı yaşıyorum normal mi acaba 5 haftalıkken doktor hersey normal demişti. 7 hafta gel kap atışını duyalm demişti. Sizce normal mi
buralardayeniyim Sevgii16 karın ağrısı benim doktorum da normal dedi. Hala ara ara ağrılarım oluyor bazıları şiddetli oluyor ama olabilirmiş yani aynı regl ağrısı gibi ağrılar yaşanabiliyormuş.
mna_krkt zelihayaman1 merhaba mide bulantılırım azaldı koku hassasiyeti yaşıyorum sadece siz nasılsınız
BabyPelargos zelihayaman1 mide bulantısı kusma devam :) galiba artık alıştım ama baş ağrısı eklendi. Siz nasılsınız