Ebruaslan-21 Kizlar mehaba şuan 5+4 günlüğüm geçen hafta doktora gittim de kese gözükmedi doktor 10 gün sornasi için randevu verdi ama benim sorum sizlere ilk öğrendiğim hafta çok fazla bulantı baş dönmesi vs. Yaşadım fakat şuan belirtilerim gitti bu durum normal midir ?
umutluanneadayi Ebruaslan-21 5+4üm başından beri hiç bir belirti yaşamadım ama bebekle ilgili olduğunu düşünmüyorum
Fdle Ebruaslan-21 merhaba Ebru hanım bende şuan 5+6dayım ve belirtilerim kayboldu baya da olmuş gebeliğiniz nasıl ilerliyor
Meralinmucizesi Ebruaslan-21 geç döllenme olabilir bende cumartesi gittim keseyi gördük ama kalp atisina 10 gün sonra çağırdı inşallah hepimizin bebisleri sağlıklı olur
Ebruaslan-21 Benim ilk oğlumda reglimden 10 gün geçmişti ve hiç bir belirti yoktu hamilelegim boyunca da öyle sürdü , bu hamileliğimde ise regliye 9 gün kala öğrendim aşırı mide bulantısı baş dönmesi koku hassiyeti ama gün geçtikçe azaldı
Ebruaslan-21 Fdle şuan gayet iyiyim beneğimde sağlıklı sizde içinizi ferah tuttun inşallah korkulacak birşey yoktur
Fdle Ebruaslan-21 cevapladığınız için çok teşekkür ediyorum bu ikinci gebeliğim ilk kızım 5 yaşında şuan fakat baya evham yaptım acile gidecegiz birazdan görmek istiyorum bebeğimi herşey normal mi 🥲
Ebruaslan-21 Fdle benimde ikinci gebeliğim oğlum 4 yaşında bende çok tedirgin olmuştum baya da korktum ama ilk zamanlar öyle oluyor demekki inşallah güzel sonuçlar alırsınız 🙏
Fdle Ebruaslan-21 kese cevresinde kanamalar görüldü bugün kendi doktoruma gideceğim inşallah olumsuz bir durum yoktur:(
Fdle Alev-63 evet belirtiler kaybolduktan sonra öğrendim ama daha öncesinde mi oldu bilmiyorum mesela göğüs ucumda az da olsa ağrı vs vardı bugün oda kalmadı 1 saat sonra randevum bu 1 saat geçmiyor bir türlü
Ebruaslan-21 Fdle inşallah korkulacak birşey yoktur içinizi ferah tuttun ve haber verin aklım sizde kaldı
Fdle Ebruaslan-21 Teşekkür ediyorum gittim kesenin alt kısmında biraz kanama alanı varmış dinlenirsen geçer dedi kese bozulmamış güzel dedi ama bebeği henüz göremiyorum küçük olduğu için dedi birde sata göre tam 6 haftalık olmam gerekirken kese boyutuna göre 5+2 çıktı belirtilerim bitti benim ne göğüs hassasiyeti ne kasık ağrısı vs dedim yani belirtilerin devam etmesini bekleriz ama pzt belli olur dedi çalıştığım için de rapor yazdı işte bilmiyorum ne olacak :( Meralinmucizesi
Meralinmucizesi Fdle dinlen bol bol benimde normalde tam 5 haftaydi gittim 4+5 göründü ulturasyonda kese
Ebruaslan-21 Fdle geç döllenmeden kaynaklıdır ben 8 +4 de filan bebeği ve kalp atışını gördük içinizi ferah tuttun allahın izniyle herşeyini duyarsınız 🙏🏻🙏🏻
Fdle Meralinmucizesi sizin belirtiler var mı devam ediyor mu benim asla belirtim kalmadı göğüs ağrısı şişliği ve hiç bişey progestan içiyorum dünden beri acaba omu belirtileri yok ediyor anlamadım
Meralinmucizesi Fdle bende ilk zamanlar hiç belirti yoktu sonradan göğüste hassasiyet kasık ağrısı belde ağrı fln oldu şu an sadece bel ağrısı var onun dışında bı belirti yok
Ebruebos Bende geçen hafta gitmişti 1,2 gün sonra geri geldi. Ara ara gidip geliyor. Bence onu düşünme. Dün midem bulanıyordu bugün iyi geçiyor. Strese sokmamaya çalış kendini canım inşallah bir sorun yoktur.