Deletedmom00251 Sedaylmz bugün 14 bitti şükürler olsun cinsiyet göstermedi bacaklarını bağdaş kurar gibi kapatmış gözükmüyor😂
Nurbanu29 Deletedmom00251 Deletedmom00251 aynı şeyleri yaşıyoruz bende 14 haftadayım hiç mide bulantısı yaşamadım ama belim çok agrıyor ve tansiyonum sürekli düşük başım ağrıyor 😐
Deletedmom00251 Nurbanu29 düşük olması yine iyi benim yükseliyo maalesef bu sabah bel ve kalçalarımın ağrısından uykudan uyandım ağlıcam artık ağrıdan
Deletedmom00251 Nurbanu29 benim de yükseliyo ama verdiği ilaç dengede tutuyor yine de baş ağrısıyla uyanıyorum her sabah bel ve kalçalarımın ağrısından uykudan uyandım bugün ağlıcam artık o derece
Gulnuripeksoylu Merhaba benimde ara ara mide ağrım oluyo kramp giriyo gibi oluyo ama baya ağrılı oluyo. Benim genelde yağlı ağır şeyler yediğim zaman oluyo hafif yersem pek sıkıntı olmuyo ben premesis mide hapını kullanıyorum doktorum vermişti mide bulantım için o iyi geliyo