32+2 deyim doğum şeklim daha belli değil en başından beri isteğim normal doğum inşallah o şekilde sonuçlanır 🤲🏻
Hala eksiklerimiz var tabikide bu konuda tek görüyordum kendimi ama şimdi yorumlarınızı okuyunca sevindim demek ki tek benim eşim rahat değilmiş😅
Yavaş yavaş kıyafetlerini yıkamaya başlayacağız, ay sonu genel temizlik yapacağım inşallah hastane çantasını da hazırlayacağım ay başı gibi ondan sonra bekleyeceğiz ne zaman ve nasıl gelmek isterse kızımızı ☺️