Selam kızlar bugün tam 37 haftalık olduk. Sabah ciddi şekilde kanamam geldi daha sonrasında pıhtı acile gittim açıklığın 1 cm sancın yok dediler. Ama şuan sancılanmaya başladım 10-15 dk bir oluyor. Anlamıyorum hastaneye erken gitmek istemiyorum. Doğum olabilir mi regl ağrısı gibi bir ağrı. Açıklığım varmı arttımı anlamıyorumda. Tavsiye verir misiniz lütfen 😮💨