Irmakelizim06 öncelikle prenses muamelesi görmek isteyen yok dogru durust ne sordugumu anlamadan yorum yapma. Ayrıca senin 39 haftaya boyle gelmis olman beni ilgilendirmez. Dediklerime biraz dikkat etmiş olsan zaten çocuğu göremiyorum diye falan da dert yanmadım. Herkesin evladi da kendine kıymetli tabiki onunla ilgili her bilgiyi bilmek isteyeceğim. Lafın kısası ben tavsiye istedim. Yargilayıcı yorumlar değil